marți, 23 decembrie 2014

Experienta la cumparaturi – cum mi-am cumparat prima mea saltea cu arcuri memory foam

M-am decis in urma cu cateva zile in urma sa schimb mobila din dormitor si, implicit, patul. Dupa mai multe consultari cu sotia mea, am ajuns la concluzia ca trebuie sa ne alegem un pat matrimonial in care sa ne simtim bine amandoi si care sa reziste mai multi ani pentru ca nu avem sa avem cheltuieli neprevazute in viitor.


Zis si facut. Am inceput cautarile pe internet si in magazine astfel incat sa gasim o saltea pe placul amandurora. Am mers in multe magazine si am testat foarte multe saltele pana am ajuns la salteaua cu arcuri memory foam Memory Superortopedic. Pentru ca aveam bugetul limitat, am decis sa comandam salteaua de pe un magazin online, pentru ca deseori in online puteti gasi produse mai ieftine decat in retelele obisnuite si o gama mult larga de produse. In plus, am avut transportul saltelei acasa gratuit, ceea ce m-a salvat de o cheltuiala inutila in plus.

Cu banii de pe transport am putut cumpara si o cuvertura pentru pat. Faptul ca am testat salteaua m-a ajutat foarte mult, dar daca nu aveti timp pe internet puteti gasi multe lucuri pe care vreti sa le stiti despre saltele astfel incat sa alegeti un produs bun.

Salteaua aceasta mi s-a parut cea mai buna dintre toate saltele pe care le-am testat. Si credeti-ma, chiar am testat multe saltele. Dupa ce am cumparat salteaua si somiera, fara sa am nicio notiune despre memory foam sau despre diferentele dintre salteaua cu arcuri si cea din spuma, am cautat pe internet ce proprietati are produsul asta.Sincer nici nu am fost atent sa vad din ce este facuta salteaua pentru ca mi-a placut foarte mult cum m-am simtit stand pe ea.

Salteaua asta are ca baza plasa de arcuri acoperite cu strat de memory foam. Memory foam este un material care ia forma corpului utilizatorului, iar dupa utilizare spuma revine la forma sa initiala. Materialul asta ajuta coloana vertebrala sa stea intr-o pozitie confortabila. Si sincer chiar m-am simtit confortabil dormind pe aceasta saltea si ma bucur ca am inlocuit canapeaua aceea veche. „Miezul” saltelei este acoperit cu o husa din 3 straturi. Ce imi place si mai mult la salteaua asta este ca are o banda de aerisire, care se afla de jur imprejurul saltelei pe partea laterala. Stiu ca aerisirea e foarte importanta pentru ca salteaua sa reziste cat mai mult timp.

Asa ca, din experienta personala, va recomand sa testati si sa cumparati aceasta saltea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu